Plan Koordinasyon Birimi

Görev Tanımı:

  • Bakanlık stratejik planın Genel Müdürlük ile ilgili kısımlarının hazırlık, uygulama ve izleme süreçlerini yürütmek.
  • Genel Müdürlük görev alanına giren hizmetlerin niteliğinin yükseltilmesi amacıyla diğer ülkelerde meydana gelen gelişme ve yenilikleri takip etmek,
  • Kalkınma Planı, Hükümet Eylem Planı, Orta Vadeli Program ve Yıllık Programda Genel Müdürlüğün sorumluluğunda olan konu başlıklarına dair yürütülen faaliyetleri izlemek ve raporlamak,
  • Genel Müdürlüğün Birim Faaliyet Raporunu hazırlamak,
  • Kalkınma Bakanlığı Bölgesel Kalkınma Ajansları ve Kamu Kurumlarının Eylem Planlarında Genel Müdürlüğün sorumluluğunda olan eylemlere dair yürütülen faaliyetleri izlemek ve diğer kamu kurumlarının ulusal konulardaki stratejileri ile ilgili görüşler oluşturulmasını sağlamak,
  • Mevzuatta meydana gelen değişiklikler konusunda Genel Müdürlük birimlerini bilgilendirmek.
  • Daire Başkanı tarafından verilen benzer görevleri yapmak.