T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI HALK SAĞLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜBütçe ve Projeler Dairesi Başkanlığı
Büro ve Sekretarya
Görev Tanımı:
Gelen yazı ve evrakları teslim almak, kaydını yaptırmak; havale edilenlerin ilgili birimlere ya da görevlilere dağıtımını sağlamak,
Daire Başkanlığını ilgilendiren yazıları hazırlamak; imzaya ve/veya onaya sunmak,
Daire Başkanlığına gelen soru önergelerinin koordinasyonunu sağlamak,
Daire Başkanlığında bulunan belge ve kıymetli evrakların güvenliğini ve gizliliğini korumak,
Daire Başkanlığında işlemi biten dosyaların arşive teslimini sağlamak,
Daire Başkanlığında gereksinim duyulan demirbaş eşya, kırtasiye, araç ve gereçleri saptamak; uygun görülenleri sağlamak ve bunları ilgililere teslim etmek,
Daire Başkanlığında kullanılan makine ve malzemenin bakım ve onarımını yaptırmak,
Daire Başkanlığının temizlik ve düzenini sağlamak,