Bütçe Koordinasyon ve İç Kontrol Birimi
Görev Tanımı:
- İzleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren Genel Müdürlük bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak,
- Önceki yılların gerçekleşmelerini dikkate alarak Genel Müdürlük bazında Ayrıntılı Harcama Programlarını hazırlamak,
- Genel Müdürlük bütçesinin uygulama süreçlerini yönlendirmek, bütçe uygulama sonuçlarını raporlamak, sorunları önleyici ve etkililiği artırıcı tedbirler üretmek,
- Bütçe kayıtlarının tutulmasını, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verilerin toplanmasını, değerlendirilmesini ve bütçe kesin hesabı ile malî istatistiklerin hazırlanmasını sağlamak,
- Genel Müdürlüğün yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunun hazırlanmasını sağlamak,
- Aile Hekimliği ödeneklerini planlamak, aktarılmasını ve koordinasyonunu sağlamak,
- Daire Başkanlığı gerçekleştirme görevliliği iş ve işlemlerini yürütmek,
- İç kontrol alanında yapılan çalışmaları yönlendirmek, koordine etmek,
- Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sistemi (KAYSİS) nin altında yer alan Hizmet Envanteri Yönetim Sistemi ve DETSİS ile ilgili işlemlerde koordinasyonu sağlamak,
- Dış Denetim Raporları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
- Daire Başkanlığının kalite yönetim sistemi takibini yapmak,
- Daire Başkanı tarafından verilen benzer görevleri yapmak.