T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI HALK SAĞLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜBütçe ve Projeler Dairesi Başkanlığı
Bütçe Koordinasyon ve İç Kontrol Birimi
Görev Tanımı:
İzleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren Genel Müdürlük bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak,
Önceki yılların gerçekleşmelerini dikkate alarak Genel Müdürlük bazında Ayrıntılı Harcama Programlarını hazırlamak,
Genel Müdürlük bütçesinin uygulama süreçlerini yönlendirmek, bütçe uygulama sonuçlarını raporlamak, sorunları önleyici ve etkililiği artırıcı tedbirler üretmek,
Bütçe kayıtlarının tutulmasını, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verilerin toplanmasını, değerlendirilmesini ve bütçe kesin hesabı ile malî istatistiklerin hazırlanmasını sağlamak,
Genel Müdürlüğün yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunun hazırlanmasını sağlamak,
Aile Hekimliği ödeneklerini planlamak, aktarılmasını ve koordinasyonunu sağlamak,
Daire Başkanlığı gerçekleştirme görevliliği iş ve işlemlerini yürütmek,
İç kontrol alanında yapılan çalışmaları yönlendirmek, koordine etmek,
Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sistemi (KAYSİS) nin altında yer alan Hizmet Envanteri Yönetim Sistemi ve DETSİS ile ilgili işlemlerde koordinasyonu sağlamak,
Dış Denetim Raporları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
Daire Başkanlığının kalite yönetim sistemi takibini yapmak,
Daire Başkanı tarafından verilen benzer görevleri yapmak.