Bütçe Koordinasyon ve İç Kontrol Birimi

Görev Tanımı:

  • İzleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren Genel Müdürlük bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak,
  • Önceki yılların gerçekleşmelerini dikkate alarak Genel Müdürlük bazında Ayrıntılı Harcama Programlarını hazırlamak,
  • Genel Müdürlük bütçesinin uygulama süreçlerini yönlendirmek, bütçe uygulama sonuçlarını raporlamak, sorunları önleyici ve etkililiği artırıcı tedbirler üretmek,
  • Bütçe kayıtlarının tutulmasını, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verilerin toplanmasını, değerlendirilmesini ve bütçe kesin hesabı ile malî istatistiklerin hazırlanmasını sağlamak,
  • Genel Müdürlüğün yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunun hazırlanmasını sağlamak,
  • Aile Hekimliği ödeneklerini planlamak, aktarılmasını ve koordinasyonunu sağlamak,
  • Daire Başkanlığı gerçekleştirme görevliliği iş ve işlemlerini yürütmek,
  • İç kontrol alanında yapılan çalışmaları yönlendirmek, koordine etmek,
  • Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sistemi (KAYSİS) nin altında yer alan Hizmet Envanteri Yönetim Sistemi ve  DETSİS ile ilgili işlemlerde koordinasyonu sağlamak,
  • Dış Denetim Raporları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  • Daire Başkanlığının kalite yönetim sistemi takibini yapmak,
  • Daire Başkanı tarafından verilen benzer görevleri yapmak.