TÜRKİYE’DE GÖÇMEN SAĞLIĞI HİZMETLERİNİN DESTEKLENMESİ PROJESİ (SIHHAT III-IPA III/2023/433-160) AÇIK POZİSYON İLANI

Yayınlanmamış

Önceki ilanda yeterli başvuru olmaması nedeniyle yeniden ilana çıkılmıştır.


T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI

HALK SAĞLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

TÜRKİYE’DE GÖÇMEN SAĞLIĞI HİZMETLERİNİN DESTEKLENMESİ PROJESİ (SIHHAT III-IPA III/2023/433-160) 

AÇIK POZİSYON İLANI 

 

İNSAN KAYNAKLARI BİRİMİ

İNSAN KAYNAKLARI ASİSTANI (A)

Genel İş Tanımı:

  • İnsan Kaynakları Uzmanı’nın genel iş tanımında yer alan aşağıdaki görevlerin gerçekleştirilmesinde İnsan Kaynakları Uzmanı’na yardımcı olmak.
    • Proje insan kaynakları sisteminin tesis edilmesi,
    • Proje istihdam süreçlerinin tamamlanması,
    • Proje kapsamında istihdam edilecek personele ait özlük işleri kapsamındaki yasal süreçlerin yürütülmesi,
    • Personel özlük dosyalarının hazırlanması, güncellenmesi ve arşivlenmesi,
    • Yukarıda bahsedilen personelin performans ve devam kontrollerinin takibini sağlamak,
    • Performans değerlendirmelerinin yapılarak, konuya ilişkin Proje Direktörü ve Direktör Yardımcısına gerekli bilgilendirmenin sağlanması,
    • Söz konusu personelin, muhtemel işten çıkış süreçlerinin takibi ve mevzuata uygun şekilde tamamlanmasının temini,
  • İnsan Kaynakları Uzmanı tarafından talep edilecek tüm iş ve işlemleri gerçekleştirilmek.
  • Gerektiğinde Proje bünyesinde yapılacak iş ve işlemler kapsamında kurulan komisyonlarda görev almak,
  • İdare tarafından talep edilecek diğer iş ve işlemleri gerçekleştirmek

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • En az lisans mezunu olmak.
  • Sosyal Güvenlik giriş çıkış işlemleri konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak.
  • 4857 Sayılı İş Kanunu ve 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu mevzuatlarını uygulama düzeyinde bilmek.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • İyi derecede MS Office programları kullanabilmek.
  • İyi derecede raporlama becerisine sahip olmak.
  • Insan kaynakları alanlarında en az 2 yıllık iş deneyimine sahip olmak.
  • Planlama, organizasyon ve takip yeteneği gelişmiş olmak.
  • Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli olmak.
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya ertelenmiş olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

  

İNSAN KAYNAKLARI BİRİMİ

İNSAN KAYNAKLARI ASİSTANI (B) 

Genel İş Tanımı:

  • İnsan Kaynakları Uzmanı’nın genel iş tanımında yer alan aşağıdaki görevlerin gerçekleştirilmesinde İnsan Kaynakları Uzmanı’na yardımcı olmak.
    • Proje insan kaynakları sisteminin tesis edilmesi,
    • Proje istihdam süreçlerinin tamamlanması,
    • Proje kapsamında istihdam edilecek personele ait özlük işleri kapsamındaki yasal süreçlerin yürütülmesi,
    • Personel özlük dosyalarının hazırlanması, güncellenmesi ve arşivlenmesi,
    • Yukarıda bahsedilen personelin performans ve devam kontrollerinin takibini sağlamak,
    • Performans değerlendirmelerinin yapılarak, konuya ilişkin Proje Direktörü ve Direktör Yardımcısına gerekli bilgilendirmenin sağlanması,
    • Söz konusu personelin, muhtemel işten çıkış süreçlerinin takibi ve mevzuata uygun şekilde tamamlanmasının temini,
  • İnsan Kaynakları Uzmanı tarafından talep edilecek tüm iş ve işlemleri gerçekleştirilmek.
  • Gerektiğinde Proje bünyesinde yapılacak iş ve işlemler kapsamında kurulan komisyonlarda görev almak,
  • İdare tarafından talep edilecek diğer iş ve işlemleri gerçekleştirmek

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • En az lisans mezunu olmak.
  • 6735 Sayılı Uluslararası İş Gücü Kanunu kapsamındaki yabancı uyruklu çalışanların çalışma izni süreçlerini ve mevzuatlarını uygulama düzeyinde bilmek.
  • İyi derecede MS Office programları kullanabilmek.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • İyi derecede raporlama becerisine sahip olmak. 
  • İnsan kaynakları alanlarında en az 2 yıllık iş deneyimine sahip olmak.
  • Planlama, organizasyon ve takip yeteneği gelişmiş olmak.
  • Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf ya da ertelenmiş olmak.
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ

SAHA GÖZLEMCİSİ

Genel İş Tanımı:

  • Göçmen Sağlığı Merkezlerinde görev yapmak üzere işe alınan sağlık personelinin performansını sahada takip etmek, sorunları Proje Yönetim Merkezine ve Göç Sağlığı Dairesi Başkanlığına bildirmek ve İdarenin verdiği yetkiye dayanarak müdahale etmek.
  • Sağlık personelinin çalışmalarına rehberlik etmek ve buna göre projedeki yeni uygulama/revizyonlara ilişkin önerilerde bulunmak; Proje kapsamında il düzeyinde sunulan ilgili tüm sağlık hizmetlerini değerlendirerek tüm tarafların görüş/revizyon taleplerini İdareye iletmek.
  • Sahada yürütülen sağlık operasyonlarındaki eksiklikleri tespit etmek ve faaliyetler/toplantılar yoluyla bu doğrultuda alınması gereken düzeltici önlemleri önermek; sahada görev alan personelin uygulama ve faaliyetlerini izlemek, değerlendirmek ve izleme ve değerlendirme süreçlerinin sonuçlarını rapor etmek. Bağlı olduğu Proje Direktörü, Direktör Yardımcısı ve Raporlama & İzleme Uzmanları ile koordineli çalışarak Göçmen Sağlığı Merkezleri ve İl Sağlık Müdürlükleri arasındaki iş birliğinin geliştirilmesine katkıda bulunmak.
  • Alanında edindiği bilgi ve tecrübe ile proje kapsamında kalite göstergelerinin iyileştirilmesi süreçlerine katkıda bulunmak.
  • Proje kapsamında uygulanan kampanyaları/programları izlemek ve gözlemlerini İdareye iletmek.
  • Göçmen Sağlığı Merkezlerinin etkin ve verimli hizmet vermesine katkıda bulunmak ve iyi uygulamaları İdareye bildirmek.
  • Proje kapsamında belirli iş ve işlemler için oluşturulan komisyonlarda görev almak.
  • İdarenin vereceği diğer görevleri yerine getirmek.

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • Üniversitelerin Tıp Fakültelerinden mezun olmak.
  • En az 5 yıllık meslek deneyimine sahip olmak.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • MS Office programları hakkında pratik bilgiye sahip olmak.
  • Etkili iletişim / kişilerarası beceriler ve takım odaklı kişiliğe sahip olmak.
  • Etkili vaka bazlı raporlama becerilerine sahip olmak.
  • Seyahat engeli bulunmamak. 
  • Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf ya da ertelenmiş olmak.
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ

İZLEME VE DEĞERLENDİRME ASİSTANI

Genel İş Tanımı:

  • Bütünsel bakış açısıyla sıhhat projesine ilişkin nicel ve nitel analizler yapmak ve projeye ait verilerin takibini yapmak,
  • Proje süreçlerine ilişkin AB mevzuat kapsamıdan uluslararası göçmenleri takip etmek ve ülkemizdeki göçmenlerin etkilerini analiz yapmak,
  • Proje kapsamında AB ilişkin kanuni takip süreçlerini yakından takip etmek,
  • Birim faaliyet sonuçlarına ilişkin kurum içi ve kurum dışı raporları ve sunumları hazırlamak.
  • Veri toplama araçlarının geliştirilmesi ve iyileştirilmesine katkıda bulunmak ve bu araçların program raporlama ihtiyaçlarını karşıladığından emin olmak,
  • İzleme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi adına sistemsel altyapının oluşturulmasına katkıda bulunmak,
  • Program izleme, değerlendirme ve raporlama gereklilikleri yanı sıra, birimin işleyişinde gerekli olan kurum adına yürütülecek faaliyetlere katkı bulunmak.
  • Projelerin uygulanmasındaki olumlu ve olumsuz gelişmelerin tespitini yapmak.
  • Projelerin daha iyi yürütülmesine yönelik tavsiyelerde bulunulmak ve sorunlarının çözümü ve ileriye dönük geri besleme (feed-back) sağlanmak
  • Sıhhat projesindeki mevcut durum analizi, problemleri tanımlama, yön tayini ve karar almada katkıda bulunmak
  • Proje aktivitelerini belirlenen takvim dahilinde tutma, hedefler doğrultusunda gelişimi ölçme ve ileriki amaçlar doğrultusunda revize edilmesinde katkı sağlamak 
  • Proje sahibi kurum (HSGM) tarafından izleme raporlarında derlenen bilgilerin AB bazında gözden geçirilmesinde katkı sağlamak.
  • Proje kapsamında hazırlanması gereken tüm raporların (aylik, 3 aylik, ilerleme, ara ve final) ilgili uzmanlarla işbirliği içerisinde ve İngilizce olarak AB raporlama formatı ile Türkiye’deki Mülteciler için Mali Yardım Programı Sonuçlar Çerçevesi (Facility Results Framework) usullerine uygun şekilde hazırlamak.
  • Hazırlanan raporların düzenli olarak gözden geçirilerek, gerekli güncellemelerin yapılması ve İdare’ye bilgi verilmek.
  • Diğer uzmanların görev alanına giren konulara ilişkin raporların hazırlanması sürecinde, ilgili uzmanlarla işbirliği içerisinde çalışarak, söz konusu raporların, AB raporlama formatına uygun şekilde hazırlanmasının sağlanmak.

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • En az lisans mezunu olmak.
  • İdari işlerde veya diğer ilgili alanlarda en az 2 yıllık iş deneyimine sahip olmak.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • Uygulamalı MS Office programları bilgisine sahip olmak.
  • Etkili iletişim / kişiler arası beceriler ve ekip odaklı kişilik özelliklerine sahip olmak.
  • Seyahat engeli bulunmamak.
  • Analitik düşünce yapısına sahip, proaktif, ekip çalışmasına uygun olmak.
  • Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf ya da ertelenmiş olmak.
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ

TERCÜMAN

Genel İş Tanımı:

  • AB temsilcileri ile yapılan toplantılarda ardıl tercüme hizmeti vermek (İngilizce).
  • Proje faaliyetleri kapsamında çeviri/tercüme hizmeti vermek ve proje faaliyetleri kapsamında yabancı heyetlerle yapılan görüşmelerde iletişimi sağlamak.
  • Proje çalışma planına uygun olarak eğitim, toplantı ve seminerlerde çeviri/tercüme hizmeti sunmak.
  • Proje dokümanlarının çevirisi, tasarlanması ve düzenlenmesini sağlamak (Toplantı tutanakları, eğitim/bilgilendirme materyalleri, yönetmelikler, sunumlar, şartnameler, vb.).
  • Proje kapsamında web sitesi, sosyal medya, hesapları çevirisi, tasarlanması ve düzenlenmesini sağlamak.
  • İdare tarafından talep edilecek diğer iş ve işlemleri gerçekleştirmek.

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • 4 yıllık eğitim veren üniversitelerin İngilizce Mütercim Tercümanlık, İngiliz Dili ve Edebiyatı, İngilizce Öğretmenliği, Amerikan Kültürü ve Edebiyatı, İngilizce Çeviri bilim, İngiliz Dilbilimi bölümlerinden en az lisans seviyesinde mezun olmak. (Yurt dışındaki üniversitelerden mezun olan adayların YÖK denklik belgesini ibraz etmesi zorunludur).
  • İyi derecede MS Office programları kullanabilmek.
  • İyi seviyede ardıl çeviri yapabilmek.
  • İyi iletişim becerisine sahip olmak.
  • İyi raporlama becerisine sahip olmak.
  • Alanından en az 2 yıllık iş deneyimine sahip olmak.
  • Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf ya da ertelenmiş olmak.
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

FİNANS VE SATINALMA BİRİMİ

İHALE / SATIN ALMA ASİSTANI

Genel İş Tanımı:

  • Satın Alma Uzmanı’nın genel iş tanımında yer alan aşağıdaki görevlerin gerçekleştirilmesinde Satın Alma Uzmanı’na yardımcı olmak.
    • İlgili kamu personeliyle işbirliği içerisinde, ihale kapsamında gerekli her türlü bilgi ve belgenin, PRAG kurallarına uygun şekilde zamanında ve eksiksiz olarak hazırlanması,
    • İhale süreçlerinin başından sonuna kadar yürütülmesi,
    • Satın alınacak hizmet ve ürünler için piyasa araştırmasının yapılması, ihale dosyasının son teknik özellikler açısından tutarlılık ve kalitesinin kontrolünün yapılması,
    • Değerlendirme sürecinin PRAG kurallarına uygun şekilde tamamlanmasının temini,
    • Sözleşmelerin PRAG kurallarına uygun şekilde hazırlanması,
    • AB İzleme ve Raporlama Uzmanı ile işbirliği içerisinde, satın alma faaliyetlerine ilişkin periyodik raporlamaların yapılması,
    • Satın alma konusunda birim içi danışmanlık hizmetleri vermek,
  • Satın Alma Uzmanı tarafından talep edilecek tüm iş ve işlemleri gerçekleştirilmek.
  • Gerektiğinde Proje bünyesinde yapılacak iş ve işlemler kapsamında kurulan komisyonlarda görev almak,
  • İdare tarafından talep edilecek diğer iş ve işlemleri gerçekleştirmek.

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • En az lisans mezunu olmak.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • İyi derecede MS Office programları kullanabilmek.
  • İyi iletişim becerisine sahip olmak.
  • Alanında en az 2 yıllık iş deneyimine sahip olmak.
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya ertelenmiş olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

FİNANS VE SATINALMA BİRİMİ

HUKUK VE MEVZUAT UZMANI

Genel İş Tanımı:

  • Proje uzmanları ile işbirliği içinde bağlı bulunduğu Proje Direktörü ve Direktör Yardımcısı’nın koordinasyonunda PRAG ve AB Mevzuatına uygun olarak mal ve hizmet alımı, proje sözleşmesi süreçlerinin yönlendirme ve uygulamasını sağlamak.
  • Proje dokümanları ve sözleşmesinin hukuki uygunlukları açısından kontrolünü ve gerektiğinde değişikliklerini yapmak.
  • Proje ile ilgili iş ve işlemlerin tabi bulunduğu ulusal veya uluslararası mevzuatın takibi ve analizini yapmak; hukuki taslak yazımını gerçekleştirmek.
  • Sözleşme yönetimine ilişkin muhtelif hukuki tanımlamalardan kaynaklanan kurumsal uygunluk işlemlerine hukuki destek sağlamak.
  • Proje iş ve işlemlerinden doğan hukuki anlaşmazlıklarda Projeyi temsilen görev almak.
  • Proje uzmanlarına proje süreçlerinde hukuki danışmanlık ve eğitim hizmeti sunmak.
  • Gerektiğinde Proje bünyesinde yapılacak iş ve işlemler kapsamında kurulan komisyonlarda görev almak.
  • İdare tarafından talep edilecek diğer iş ve işlemleri gerçekleştirmek.

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • En az 4 yıllık hukuk fakültelerinden mezun olup, avukatlık ruhsatına sahip olmak.
  • Practical Guide (PRAG) kuralları ile mal ve hizmet satın alımı/ihale konusunda bilgi sahibi olmak.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • İyi derecede MS Office programları kullanabilmek.
  • İyi iletişim becerisine sahip olmak.
  • İyi raporlama becerisine sahip olmak.
  • 4857 Sayılı İş Kanunu ve 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu mevzuatlarına uygulama düzeyinde bilmek.
  • 6735 Sayılı Uluslararası İş Gücü Kanunu kapsamındaki yabancı uyruklu çalışanların çalışma izni süreçlerini bilmek.
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf ya da ertelenmiş olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ BİRİMİ

BİLİŞİM UZMANI

Genel İş Tanımı:

  • Kullanıcı donanım ve yazılımların kurulmasını ve / veya güncellenmesini sağlamak.
  • Bilişim atlyapısı ve kaynak yönetimi ile Bilgisayar donanım ve çevre birimlerini (yazıcı, tarayıcı, monitor, klavye, mouse, vb.) yönetmek işleyişinden sorumlu olmak.
  • Kullanıcı hesabı oluşturma (Bilgisayar, e-posta, internet vb.) taleplerini yönetmek.
  • İnsan kaynakları uygulamasının, bakım ve idamesini sağlamak
  • Lokasyondaki Yerel Alan Ağ (LAN), TCP/IP, IPV4 - IPV6, Geniş Alan Ağ (WAN), Kablosuz Yerel Alan Ağ (WLAN), Sanal Özel Ağ (VPN), SSL, Dinamik Yönlendirme Protokolleri, IEEE 802.1x ağları yönetmek
  • Lokasyon ve bağlı birimlerin bilgisayar çevre birimlerinin donanımı ile kurulan ağ yönetimi idamesini sağlamak
  • Sıhhat III Projeye ait bir web sitesi oluşturmak ve gerekli güncellemeleri yapmak.
  • Bilişim Teknolojileri konusunda birim içi danışmanlık hizmetleri vermek.
  • Proje kapsamında ihtiyaç duyulan verileri toplayıp rapor haline getirmek.
  • Proje direktörü tarafından talep edilecek diğer iş ve işlemleri gerçekleştirmek.
  • SIHHAT I ve II kapsamında alınan bilişim sistemlerinin bakım onarım ve garanti süreçlerinin takibini yapmak.
  • Mevcut veya yeni alınacak Finans programını idamesini sağlamak.
  • Bilişim sistemlerinin yedeklenmesini ve restore edilmesini sağlamak.
  • Yedekleme Yönetimi alanında kurulum, konfigürasyon, bakım ve yönetimin sağlamak.
  • Bilgi işlem altyapısının günlük bakımını yapmak ve sorunları çözmek.
  • Ağ güvenliği önlemlerini uygulamak ve güvenlik açıklarını gidermek.
  • Donanım ve yazılım sorunlarını tespit etmek ve gidermek.
  • Yeni alınacak veya mevcut sistemlerinin yedeklenmesini ve restore edilmesini sağlamak.
  • Yeni teknolojik çözümler geliştirmek ve mevcut sistemlerin iyileştirilmesine katkıda bulunmak için idare rapor sunmak.
  • Kullanıcıların teknik sorunlarını çözmek

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • Fakültelerin dört yıllık bilgisayar mühendisliği, yazılım mühendisliği, elektronik mühendisliği ve elektrik-elektronik mühendisliği bölümlerinden ya da yurt dışındaki Üniversitelerin mühendislik kurumlarından mezun olmak ve uluslararası gecerliliğine sahip olmak, 
  • Bilişim uzmanı veya benzeri görevlerde en az 2 (iki) yıl çalışmış olmak, 
  • Active Directory, DNS, DHCP, WSUS, File Server, Certification Authority konularına hakim olmak, kurulum, konfigürasyon ve sorun çözümleme bilgi ve tecrübelerine sahip olmak, 
  • Microsoft Windows Sunucularında (2012, 2012 R2, 2016, 2019) bakım izleme ve yapılandırma konularında bilgi ve tecrübe sahibi olmak, 
  • Yerel Alan Ağ (LAN), TCP/IP, IPV4 - IPV6, Geniş Alan Ağ (WAN), Kablosuz Yerel Alan Ağ (WLAN), Sanal Özel Ağ (VPN), SSL, Dinamik Yönlendirme Protokolleri, IEEE 802.1x ağ teknolojileri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak, 
  • DNS, DHCP konularına hakim olmak, kurulum, konfigürasyon ve sorun çözümleme konularında bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • ISO 27001 (Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi) hakkında bilgi sahibi olmak.
  • Sızma ve stres testleri, şifreleme, firewall, saldırı önleme sistemleri, zafiyet tarama sistemleri ve benzeri güvenlik süreçleri ve teknolojileri hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olmak, 
  • Yedekleme Yönetimi alanında kurulum, konfigürasyon, bakım ve yönetimi konularında yönetici seviyesinde bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Video konferans sistemleri kurulum konfigürasyon ve sorun giderme konularında bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Bilgisayar çevre birimlerinin donanımı ve kurulan ağ yönetimi güvenliği hakkında bilgi sahibi olmak.
  • Veri tabanı mimarisi, tasarımı ve SQL ve PL/SQL konularında bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya ertelenmiş olmak.
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

İLETİŞİM VE GÖRÜNÜRLÜK BİRİMİ

İLETİŞİM VE GÖRÜNÜRLÜK ASİSTANI

Genel İş Tanımı:

  • AB kriterleri ve proje dökümanları çerçevesinde, iletişim ve görünürlük alanında yapılacak çalışmalarda İletişim ve Görünürlük Direktör Yardımcısı’na destek olmak.
  • Projenin görünürlüğünü arttırmak için planlanan etkinliklerin organizasyonunu asiste etmek.
  • Projenin sosyal medya hesapları, web sitesinin içerik ve görsellerin güncel tutulmasına katkı sağlamak.
  • Tanıtıcı video ve diğer materyallerin hazırlanmasına teknik destek sağlamak.
  • Ulusal ve uluslararası medyadaki proje ile alakalı haberleri analiz ederek İletişim ve Görünürlük Direktör Yardımcısı’na düzenli raporlar sunmak.
  • Proje iletişim ve görünürlük aktivitelerinin raporlarını aylık bazda hazırlamak.
  • Üst yönetimin katıldığı tüm konferans, röportaj, canlı yayın, kurum dışı toplantılarına katılmak
  • Yönetici onayı ile iletilen proje basın dosyalarının (Sosyal medya, broşür afiş, web, ilan, röportaj, advertorial içerik vb), trend bilgilerinin, görsel, videolarını hazırlamak ve takibini sağlamak
  • Her türlü yurt içi ve yurtdışı organizasyon sonunda organizasyon değerlendirme raporunun hazırlamak

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • Gazetecilik, İletişim, Grafik ve Tasarım, Görsel sanatlar veya diğer ilgili alanlarda lisans derecesine sahip olmak
  • Tasarım ve video yazılımı ile çalışma deneyimine sahip olmak, tercihen Adobe Creative Could (InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere Pro)
  • Fotoğrafçılık deneyimine sahip olmak (görüntü yakalama ve düzenleme), set olarak kabul edilen video ve ses yakalama deneyimine sahip olmak.
  • AB iletişim ve görünürlük kuralları konusunda bilgi sahibi olmak.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • Türkçe dillerinde yazılı ve sözlü iyi iletişim becerilerine sahip olmak.
  • İyi derecede MS Office programları kullanabilmek.
  • İyi derecede raporlama becerisine sahip olmak.
  • Türkiye'deki mevcut pazarlama ve iletişim sağlayıcıları hakkında bilgi sahibi olmak.
  • Özel hedef kitle için tanıtım kampanyaları tasarlama ve uygulama alanlarında deneyime sahip olmak.
  • Büyük etkinliklerin (ör. üst düzey açılış etkinliği) organize edilmesi ve yürütülmesinde deneyim sahibi olmak.
  • Sosyal medya için içerik üretme ve hesap yönetme deneyimine sahip olmak.
  • Benzer rollerde en az 2 yıl deneyim sahibi olmak
  • İş sürekliliği sistemleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf ya da ertelenmiş olmak.
    Onile Başvuru Formu için tıklayınız

 

EĞİTİM BİRİMİ

EĞİTİM ASİSTANI

Genel İş Tanımı:

  • Türkçeyi özenli ve dilbilgisi kurallarına uygun kullanmak,
  • İdarenin ihtiyaçlarına göre sunum ve eğitim materyallerinin hazırlanmasına destek olmak,
  • Proje çerçevesinde illerde gerçekleştirilecek etkinlikler ve eğitimlerde eğitmenlere asistanlık yapmak, destek olmak.
  • Online ve/veya fiziksel resmi mektupları hazırlamak ve takip etmek.
  • Eğitim faaliyetlerinde zamanında ve doğru idari destek sağlamak.
  • idarenin ihtiyaçlarına göre rapor yazmaya, kayıt tutmaya ve veri hazırlamaya yardımcı olmak.
  • İdarenin belirleyeceği Haftalık, aylık toplantıların tutanaklarını hazırlamak.
  • Proje dosyalarının ve kayıtlarının kaydedilmesi ve bakımı gibi daha genel nitelikteki idari konuların genel sorumluluğunu üstlenmek.
  • İdarenin talep etmesi durumunda İngilizce-Türkçe ve Türkçe-İngilizce çeviri yapmak.

Adaylarda Aranan Nitelikler:

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
  • Üniversitelerin eğitim fakültelerinden lisans mezunu olmak.
  • İngilizce bilmek (orta-ileri seviye).
  • MS Office Word, Excel, PowerPoint gibi programlarını ve Google Drive, Google Docs, Google Sheets gibi Google uygulamalarını iyi derecede kullanabilmek,
  • Gerektiğinde çalışma gün ve saatlerinde esnek olmak,
  • Etkili iletişim / kişilerarası beceriler ve takım odaklı kişiliğe sahip olmak.
  • Seyahat engeli bulunmamak.
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya ertelenmiş olmak.

Son Başvuru Tarihi: 28 Haziran 2024, yerel saat ile 23:59’a kadar.


 Başvuru Şekli:

İlgilenen adayların, iletişim bilgileri (isim, pozisyon, telefon ve e-posta bilgileri, vs) ile birlikte güncel özgeçmişlerini (Türkçe ve İngilizce) içeren başvurularını 28 Haziran 2024, yerel saat ile 23:59’a kadar online başvuru formu formu üzerinden yapmaları gerekmektedir.

Onile Başvuru Formu için tıklayınız


 

SIHHAT Projesi İnsan Kaynakları Birimi tarafından şartları sağladığını belgelendiren adaylarla iletişime geçilecektir.


 

Publish modules to the "offcanvs" position.