Kalite Yönetim Sistemi Oryantasyon Eğitimi Başarıyla Gerçekleştirildi

2024 Yılı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü Kalite Yönetim Sistemi Oryantasyon Eğitimi Başarıyla Gerçekleştirildi

2024 Yılı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü TS EN ISO 9001 :2015 Kalite Yönetim Sistemi (KYS) Oryantasyon Eğitimi 20- 21 Kasım 2024 tarihlerinde Başarıyla Gerçekleştirildi.
Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü Kalite Koordinatörlüğü tarafından düzenlenen 2024 Yılı TS EN ISO 9001 :2015 Kalite Yönetim Sistemi Oryantasyon Eğitimine; Genel Müdürümüz Sayın Doç. Dr. Muhammed Emin DEMİRKOL, Genel Müdür Yardımcımız Dr.Köksal HAMZAOĞLU , HSGM Kalite Koordinatörümüz Gıda Yük. Müh. Betül Faika SÖNMEZ ve HSGM Kalite Ekibi katılmıştır. Eğitim Programı; Halk Sağlığı Genel Müdürü Sayın Doç. Dr. Muhammed Emin DEMİRKOL,’un açılış konuşması ile başlamıştır.

Ekran_Resmi_2024-11-20_12.28.33.png

Genel Müdürümüz Sayın DEMİRKOL toplantıda yaptığı konuşmada, kalite yönetim sistemlerinin özellikle birinci basamak sağlık hizmetlerinin etkin, verimli ve sürdürülebilir sunumu açısından kritik bir rol oynadığını vurgulamış, yapılan kalite çalışmalarının son derece değerli olduğunu, kendisinin de buna son derece önem verdiğini ve vereceğini ayrıca da bu çalışmalara gönül veren destek veren , katkı veren HSGM Kalite Koordinatörü ve Tüm HSGM Kalite Ekibine teşekkür etmiştir. Konuşmasına şu ifadeler ile devam etmiştir.
“Bu oryantasyon eğitimi, Kalite Yönetim Sisteminin sürdürülebilirliğini sağlamak, sağlık çalışanlarımızın kalite bilincini artırmak ve hizmetlerimizi uluslararası standartlara uygun hale getirmek adına önemli bir adım teşkil etmektedir.”
20 Kasım 2024 21 Kasım 2024 tarihleri arasında iki gün boyunca sürecek KYS Oryantasyon Eğitim Programında; ISO 9001:2015 KYS Standartları, Kalite Hedefleri, Risk Tabanlı Proses Yönetimi ve kurumsal olarak gerçekleştirilen kalite çalışmaları teorik ve uygulama eğitimleri olarak sürdürülmüştür.
Ekran_Resmi_2024-11-20_12.26.10.png

Eğitim sonunda yapılan değerlendirme oturumunda, katılımcılar oryantasyon programından büyük ölçüde faydalandıklarını ve kalite yönetimi konusundaki bilgilerini pekiştirdiklerini ifade etmişlerdir. Halk sağlığı hizmetlerinin daha ileri seviyeye taşınması adına düzenlenen bu eğitimlerin, sağlık çalışanlarının profesyonel gelişimine ve hizmet kalitesine önemli katkı sağlaması hedeflenmektedir.