Kalite Koordinatörlüğü Görevleri
- Kalite yönetim sistemi (KYS) kurulması, uygulanması, birimlerde kalite alt yapısının güçlendirilmesi, geliştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanmasına yönelik çalışmaları iç ve dış ilgili kurum ve kuruluşlar ile iletişim ve koordinasyonu sağlayarak gerekli iş ve işlemleri yürütür, izlemelerini yapar ve değerlendirir,
- KYS ile ilgili hizmet süreçlerinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesine yönelik olarak; temel dokümantasyon gereklerinin yerine getirilmesi, uygulanması, Genel Müdürlük düzeyinde iç ve dış tetkik ile ilgili çalışmaların koordinasyonu, KYS ile ilgili faaliyetlerin izlenmesi ve iyileştirilmesi çalışmalarını yapar/yürütür ve önlemler alınmasını sağlar. Bu faaliyetlerin gereklerinin yerine getirilmesi için birimlerle gerekli koordineyi ve iletişimi KYBS kanalı ile sağlar.
- Genel Müdürlük KYS Performans Raporunun hazırlanmasını ve Yönetimin Gözden Geçirmesi (YGG) Toplantısını organize ederek sonuçlandırılmasını sağlar,
- Kalite çalışmalarına ilişkin dokümanları Genel Müdürlük web sayfası altında oluşturur ve yönetir. Genel Müdürlük Kalite Bilincinin gelişmesine katkı sağlamak amacıyla kalite çalışmalarını HSGM web sayfasında duyurur,
- Faaliyet alanı ile ilgili eğitim, sempozyum, panel, çalıştay, seminer vb. etkinlikleri düzenler ve düzenlenen ulusal ve uluslararası etkinliklere katkı sağlar.
Bu çalışmalar; 23.10.2023 tarihli Organizasyon Şemasında Genel Müdür’e bağlı olarak Kalite Koordinatörlüğünün sorumluluk paylaşımına göre yürütülür. Bu husus Görev Tanımlarında ayrı ayrı belirtilmiştir.