İdari İşler Birimi

Görevi̇n Gerekti̇rdi̇ği̇ Ni̇teli̇kler:

  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nda belirtilen genel niteliklere sahip olmak,
  • En az lise, tercihen lisans mezunu olmak,
  • Disiplinli, uyumlu olmak, takım çalışmasına yatkın olmak,
  • Faaliyetlerini en iyi şekilde sürdürebilmesi için gerekli karar verme ve sorunu çözme niteliklerine sahip olmak,

Bağlı Olduğu En Yakın Ami̇ri̇:

  • Daire Başkanı

Görev Ve Sorumlulukları:

  • Görev alanı ile ilgili Kanun, Yönetmelik, Tebliğ, Genelge ve Talimatları düzenli olarak takip etmek, ek ve değişikliklerle ilgili üstlerini bilgilendirmek ve uygulanmasını sağlamak,
  • Hizmetin etkili, verimli ve süratli bir şekilde yürütülmesini sağlamak,
  • Daire Başkanlığının ihtiyaçlarını tespit etmek ve karşılamak,
  • Personellerin özlük hakları, atama ve nakil işlemlerini takip etmek,
  • Elektronik Belge Yönetim Sistemi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  • Çalışmaları sırasında iş sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uymak, birlikte çalıştığı kişilerin söz konusu kurallara uymalarını sağlamak,
  • Görev alanı ile ilgili olarak Daire Başkanının vereceği diğer görevleri yerine getirmek,
  • KYS gereklerinin yerine getirilebilmesi için KYBS’ler ile işbirliği halinde olmak ve KYS’de tanımlanan sorumluklarını yerine getirmektir.

Yetki̇leri̇, Sınırları:

  • 1 Nolu Cumhurbaşkanlığı Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 361. maddesinde belirtilen yetkilere sahip olmak,
  • Bakanlık Makamının 03/10/2017 tarihli ve 934 sayılı Onayı ile çıkarılan HSGM Hizmet Birimleri ve Görevleri Hakkında Yönergenin 23.maddesinde yer alan görevler doğrultusunda çalışmak,
  • Üst yönetim tarafından belirlenen esaslar ve yetkilendirme çerçevesinde evrakları paraflama yetkisine sahip olmak.