Büro ve Sekretarya

  • Gelen yazı ve evrakları teslim almak, kaydını yaptırmak; havale edilenlerin ilgili birimlere ya da görevlilere dağıtımını sağlamak 
  • Daire Başkanlığını ilgilendiren yazıları hazırlamak; imzaya ve/veya onaya sunmak, 
  • Daire Başkanlığına gelen soru önergelerinin koordinasyonunu sağlamak, 
  • Daire Başkanlığında bulunan belge ve kıymetli evrakların güvenliğini ve gizliliğini korumak, 
  • Daire Başkanlığında bulunan belge ve kıymetli evrakların güvenliğini ve gizliliğini korumak, 
  • Daire Başkanlığında işlemi biten dosyaların arşive teslimini sağlamak, 
  • Daire Başkanlığında gereksinim duyulan demirbaş eşya,kırtasiye, araç ve gereçleri saptamak; uygun görülenleri sağlamak ve bunları ilgililere teslim etmek, 
  • Daire Başkanlığında kullanılan makine ve malzemenin bakım ve onarımını yaptırmak, 
  • Daire Başkanlığının temizlik ve düzenini sağlamak,